foto logo
mijnfoto

Wie ben ik?

Ik ben Corstian Goudswaard.
Ik ben 15 jaar oud.
Ik zit op het Wartburg College Guido de Brés.
Mijn profiel is de techno havo.
Dat is een n&t profiel.
In dit profiel zitten de vakken natuurkunde, scheikunde, wiskunde b en informatica.
Mijn hobby's zijn programmeren, game en voetballen.
Ik kan de programmeer talen html en css schrijven.
Voor de rest ben ik de programmeer talen java en php aan het leren.

Waarom heb ik voor de techno havo gekozen?

Ik heb voor de techno havo gekozen omdat ik van exacten vakken houdt en van praktijk lessen.
Ik ben niet zo goed in talen dus dat was geen optie.
Aangezien de techno havo een technisch profiel is en in van techniek houdt was dit een slimme keuzen om te kiezen als profiel.
Zo kan ik ook ontdekken wat ik nouw precies wil voor baan in de techniek en daar voor een opleiding kiezen.
Daarom heb ik dus voor de techno havo gekozen.

Wat vind ik van de techno havo?

Ik vind de techno havo tot nu toe erg leul.
Ik vind zelf dat de techniek middag wel wat langer mag.
Deze is nu 3 uur per week, ik zou dat graag naar 5 uur hebben of nog meer.
De projecten die ik tot nu toe heb gehad vind ik erg leuk.
Ook heb ik veel zin in het derde project.
In dit project zit namelijk programmeren en ontwerpen, ook het in mekaar zetten van het voertuig lijkt me leuk.
Kortom vind ik de techno havo top en raad ik het technise kinderen het sterk aan.